Retourneren en garantie


Mocht een artikel niet aan uw verwachting voldoen, dan kan deze geretourneerd worden.

Retourprocedure

  1. Geef uw retourzending per e-mail aan ons door.
  2. Het te retourneren artikel moet binnen 14 dagen na ontvangst inclusief factuur en een toelichtende brief aan ons geretourneerd worden
  3. Zorg dat u uw zending voldoende gefrankeerd opstuurt. Ongefrankeerde retourzendingen worden niet geaccepteerd. De verzendkosten voor de retourzending zijn voor uw rekening.
  4. Het artikel mag niet beschadigd zijn en in zo origineel mogelijke verpakking en verzenddoos geretourneerd te worden.
  5. Na ontvangst van het artikel met bijbehorend factuur en een toelichtende brief, krijgt u van ons een bevestiging en zal het aankoopbedrag exclusief onze verzendkosten binnen 30 dagen op uw rekening worden overgemaakt.

 

Garantie

Helaas kunnen wij op de planten geen garantie geven, dit omdat het levend materiaal is en wij niet bij iedereen kunnen controleren hoe er met de planten wordt omgegaan. Ook zijn er bepaalde weersomstandigheden zoals droogte, vorst etc waar wij geen invloed op hebben.

Mocht de daglelie bloeien in uw tuin en deze komt niet overeen met de gekochte daglelie neemt u dan even contact met ons op via de mail.

 

Klachten

Bent u niet tevreden? Dan horen wij dit graag. Wij dragen onze service hoog in het vaandel en alleen met uw feedback kunnen wij deze service nog verder verbeteren.

U kunt een email sturen o.v.v. klacht sturen naar:
Kwekerij Adema
martin@kwekerij-adema.nl

Wij nemen binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw klacht contact met u op.